I dag op til 30% rabat på plakater.

 

Bestilling og Levering
  • Hvad er leveringstiden?

    Bestillingerne produceres og afsendes normalt inden for 2-3 arbejdsdage. Levering til kunden tager normalt yderligere 1-2 arbejdsdage. I tilfælde af usædvanlig stor efterspørgsel (i forbindelse med helligdage som Black Friday, jul og nytår), forsinkelser hos fragtfirmaet eller ved leveringer i landdistrikter, hvor posten ikke leveres dagligt, kan leveringstiden være lidt længere.

  • Hvad koster levering?

    Vi tilbyder gratis forsendelse på alle ordrer over 199 kr. Under grænsen for gratis forsendelse er der et forsendelsesgebyr på 39 kr.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke henter min pakke i pakkeboksen?

    Hvis din ordre returneres til os, fordi du ikke har hentet din pakke, opkræver vi 149 kr. Dette er for at dække håndteringsomkostninger og dobbelt fragt (tur/retur). Når du har modtaget besked pr. e-mail om, at din returnering er nået frem til os, er der en 14 dages ventetid, før ordren krediteres. Et eventuelt overskydende beløb refunderes i henhold til reglerne om fortrydelsesret/returret.

  • Hvordan sporer jeg min bestilling?

    Du modtager automatisk en e-mail med et sporingsnummer og et link, når din ordre er blevet afsendt. Hvis dit trackingnummer ikke virker, skal du kontakte kundeservice (bemærk, at det ikke er muligt at spore forsendelsen, før fragtfirmaet har foretaget sin første scanning, hvilket normalt sker omkring kl. 18.00 den dag, din ordre sendes fra os).

  • Jeg har ikke modtaget en sms fra transportfirmaet. Hvad skal jeg gøre?

    Det kan skyldes, at du har angivet et forkert telefonnummer, da du bestilte. Kontakt venligst kundeservice, hvis du ikke har modtaget en sms inden for 6 dage efter bestillingen.

  • Kan jeg annullere min ordre?

    Du kan til enhver tid annullere en ordre, før produktionen er startet. Du kan dog ikke annullere en bestilling, efter at dine varer er blevet produceret, hvis der er tale om unikke produkter med dit specifikke design, f.eks. fødselsdagsplaketter eller plakatkort. Hvis du har købt f.eks. en galleriplakat eller en billedramme, har du dog en fuld fortrydelsesret på 14 dage i henhold til forbrugerkøbeloven.

  • Kan jeg foretage ændringer i en ordre?

    Det er desværre ikke muligt at ændre produkter i en afsluttet ordre. Hvis ordren endnu ikke er blevet produceret, er det muligt at annullere den og afgive en ny ordre. Kontakt venligst kundeservice, så hjælper vi dig.

  • Hvordan fungerer rabatkoder?

    Der angives en rabatkode ved kassen. Gyldige rabatkoder angiver gyldige rabatter ved kassen, når de er aktiveret. Den rabatsats, som rabatkoden er berettiget til, beregnes altid og trækkes fra den almindelige pris. En rabatkode kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter.

  • Jeg kan ikke finde min ordrebekræftelse. Hvad skal jeg gøre?

    Vi sender altid en ordrebekræftelse pr. e-mail umiddelbart kort tid efter, at ordren er afgivet. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse inden for få minutter, kan det skyldes, at du har indtastet en forkert e-mailadresse ved bestillingen, eller at ordrebekræftelsen er havnet i din spam-mappe. Kontakt venligst kundeservice, hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse og ikke kan finde den i din spam-mappe. Vi vil så kontrollere, at din ordre er korrekt, og sende dig en ny ordrebekræftelse.

Returnering og Reklamation
  • Hvor meget koster returforsendelsen?

    Du opkræves 49 kr for en returforsendelse. Beløbet for returforsendelse vil blive trukket fra det beløb, der refunderes for din ordre. Returomkostningerne henviser til omkostningerne for forsendelse, håndtering og eventuelle skader på emballagen.

  • Min pakke er blevet beskadiget under forsendelsen. Hvad skal jeg gøre?

    Hvis der er sket en transportskade, og din pakke er beskadiget ved levering, skal du klage direkte til transportøren. Du må ikke modtage en pakke eller underskrive en følgeseddel, før du har kontrolleret, at pakken er intakt.

    Hvis du ikke har kunnet klage ved leveringen, skal du kontakte transportørens kundeservice. Det firma, der har leveret pakken, er angivet på følgesedlen. Når der er indgivet en klage til transportøren, skal du kontakte vores kundeservice.

  • En vare er beskadiget. Hvad skal jeg gøre?

    Eventuelle skader skal dokumenteres. Tag et billede af skaden, og udfyld vores skadesanmeldelsesformular. Vi behandler din sag så hurtigt som muligt, normalt inden for 24 timer.

  • Hvordan returnerer jeg en vare?

    Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du udfylde vores returformular, som du finder her. Vi sender dig derefter en returseddel. Du, kunden, betaler eventuel returporto, medmindre andet er angivet.

  • Kan jeg ombytte en vare?

    Vi håndterer ikke ombytninger. Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du benytte din fortrydelsesret og sende varen tilbage som en retur. Vi refunderer derefter dine penge, og du kan foretage en ny bestilling.

Gavekort
  • Hvor længe er et gavekort gyldigt?

    Alle gavekort er gyldige i 12 måneder fra bestillingsdatoen.

  • Hvordan tjekker jeg den aktuelle saldo på mit gavekort?

    Gå til siden "Gavekort", som du finder via menuen eller i bunden af siden. Indtast dit gavekort-id for at se den aktuelle saldo.

Produktspørgsmål
  • Hvilket papir bruger i?

    Vi trykker vores plakater på 200g mat papir af højeste kvalitet fra den franske papirfabrik Clairefontaine. Papiret er miljøcertificeret FSC og produktionen er mærket med Svanen/EU-miljømærket.

  • Hvordan er kvaliteten af Gallerix rammer?

    Vores rammer er lavet af træ, som er et bæredygtigt, miljøvenligt og genanvendeligt materiale. Vores egetræsrammer er lavet af massivt egetræ af høj kvalitet, hvor de andre trærammer er lavet af fyrretræ. Vores trærammer i fyrretræ har en malet overflade med et dobbelt lag lak, hvilket giver en særlig glat og smuk finish. Alle vores billedrammer har et krystalklart ekstra tykt plexiglas og twistclips til nem montering. Alle rammer kan hænges op både lodret og vandret.

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Kan du ikke finde dit spørgsmål? Kontakt os for at få hjælp!

Kontakt os